Translate

2014. április 28., hétfő

A kis lepkés...

 

 Minden tárgy okkal készül, ajándékba, megrendelésre,eladásra, vagy csak úgy szerelemből. Előbb, vagy utóbb mind gazdára is talál, magával viszi a szeretetet amit belevarrtam, tudjátok, leírtam én ezt már sokszor. Ez a kis takaró is okkal készült, csak kicsit más okkal, mint az eddigiek.
   Pár hete olvastam egy cikket egy házról, ahol egy olyan alapítvány működik, ami  segít a gyógyíthatatlan betegségben szenvedő gyerekeknek és családjaiknak a harcban, a megmásíthatatlan vég elfogadásában,az utolsó napok nehézségeinek elviselésében.Teszi mindezt csupán adományokból, állami támogatás nélkül. http://www.tabitha.hu/index.php/rolunk
Persze, mindannyian tudjuk, hogy a születés pillanatában elindulunk az utunk vége felé, minden perccel egyre kevesebb lesz az időnk. Tudjuk,de nem beszélünk róla, kerüljük a témát, különösen akkor nehéz, ha gyerekről van szó. Fájdalmas a téma, de hozzátartozik az élethez, bárki szembekerülhet vele, és akkor jól jön a segítség.
   Szerintem sokan vagyunk, akik inkább segítenének....Lehet nem is hallottak még erről az alapítványról , erről a házról, mint én. Lehet eszükbe sem jutott, hogy vannak olyan pici angyalok, akik csak egész rövid időt kaptak arra, hogy köztünk legyenek....
  Úgy gondolom,sokan vagyunk olyanok is akik segítenének, mindenki a maga módján, ahogy tud. Én azt találtam ki, hogy varrok egy takarót teli szeretettel,és felajánlom a ház javára.Persze nem a takarót, hanem az árát.Velük már felvettem a kapcsolatot, a licit csak akkor indul, amikor ők rábólintanak.
  Ez a bejegyzés pedig Hozzátok szól, akik segíteni szeretnétek. Aki megosztja az is segít, aki licitál rá, az is, és aki megveszi és az árát átutalja a számlájukra az is.Természetesen az kapja meg a takarót , aki a legtöbbet ajánl érte.Amint az átutalás megérkezik az alapítvány számlájára én már szaladok is a postára a csomaggal....Mivel nem volt biztos, hogy aki megveszi tudja -e, akarja-e takarónak használni, a hátulját úgy varrtam meg, hogy fali képként is használható legyen.Amint az alapítvány visszajelez, indul a licit a facebook-on, figyeljétek és kérlek, segítsetek ! Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések: